.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن هاشمی تکذیب کرد

در پی انتشار خبری مبنی بر تصمیم محسن هاشمی برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی، وی طی نامه ای خطاب به رسانه‌ها اعلام کرد که "هنوز" تصمیمی در این باره نگرفته است.

متن کامل نامه شرح زیر است:

با سلام و احترام

اخيراً خبري در برخي رسانه‌ها انتشار يافت كه اينجانب قصد نامزدي در انتخابات نهمين دوره مجلس شواري اسلامي را دارم و به همين منظور ستادهاي انتخاباتي فعال كرده‌ام. در اين خصوص توضيحات زير را براي تنوير افكار عمومي ارائه مي‌نمايم:

1- خدمت به مردم در هر سنگري به نفسه امري پسنديده و ممدوح است، اما بديهي است كه چنين تصميماتي نمي‌تواند تصميمي فردي باشد و اصولاً براساس تصميم جمعي و گروهي و براساس دعوت اقشار مختلف مردم و گروه‌هاي سياسي اقدام به حضور در عرصه نامزدي انتخابات مي‌نمايند.

2- در هفته‌هاي اخير تقاضاهاي از سوي افراد و گروه‌هاي مختلفي از اينجانب شده است كه در انتخابات اسفند 1390 حضور پيدا كنم، ولي هنوز تصميمي نگرفته‌ام.

بنابراين اصل خبر مذكور كذب و تشكيل ستادهاي انتخاباتي كذب‌تر است، البته همه وظيفه و تكليف دارند كه توان و استعداد خود را در حد وسع در اختيار جامعه بگذارند. در طول 25 سال فعاليت چه در صنايع دفاعي كشور، دفتر رياست جمهوري، مجمع تشخيص مصلحت نظام و به ويژه در شركت متروي تهران، اين مهم را مدنظر داشته‌ام و منبعد نيز انشاءالله چنين خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.